Setimbot at Hotel Emerald Puteri




Hari nie hari lahir Cik AA yg ke 33 thn. Alhamdulillah...dah hidup 33 tahun rupenye. So malam nya Cik AA takde la menantikan seprise dr Chegu zain memandangkan gaji belum msyuk. Selambe je la walaupun dalam ati...ish..tade pape ke..?.

Qupenye Chegu Zain nak bawak Cik AA makan luar. Aisheh...macam le tak penah makan kat luar. Tapi sepesel ciikit la malam nie kan.

Chegu Zain bawak Cik AA dan anak anak makan kat hotel. Hotel Emerald Puteri dekat Taman Sejati. Chegu Zain tau Cik AA mmg antu setim bot. So nak try la setimbot kat situ. Selalu kami pi makan kat Nuriz Hotel, memang sedap la. So try la oder setimbot kat sini plak. Kami amik set for 2. Amboi mak banyaknya pekakas yang dia bagi. Nanti bole tengok gambar. Tak termakan kami sekeluarga. Rasa pun sedap, pasal ada dua jenis sup dan tom yam. Yang tom yam tu agak pedas tapi sup kosong tu SEDAP. Rege pun memang berpatutan satu set RM 20.00 dan takde gov tac macam hotel2 yg lain. Memang puas ati den...


Tak sabo dah...

banyak kan..aduh sapa nak perabih nie...

tekunya..melayan bufday mom..

siap ada nasi goreng cina n koteow dan mee


Terima Kaseh Chegu Zain belanja Cik AA makan setimbot sedap...huhuhu



KeNaNgAn HaRi iNi aDaLaH uNtUk HaRi eSoK