Tabita vs Anugerah


Assalamualaikum..

hoHoHo.....Cik AA ade satu lagi produk baru Cik AA beli untuk Cik AA guna sendiri, pencuci muka dari produk Anugerah.



Cik AA sebenarnya nak rembat TABITA, huhuhu...takde budget la...mahei kemain. Kalau TABITA (bukan Nobita ek..) RM 320 adeh mana nak cekau sampai banyak macam tu...kalau tunggu bonus pun belum tentu Cik AA boleh beli lagi.

Cik AA nekad la, lepas nie Cik AA nak kumpul duit yg Chegu Zain bagi tiap2 bulan. Nak jugak Tabita. Tu dia...orang Kedah kata "ketegaq betoi !!!"..

Yg nie secret mission Cik AA. Psai pa kan.. ritu kan Cik AA ada dah kenen kenen kat Chegu Zain nak beli Tabita nie. seperti biasa la dia akan tanya berapa rege produk tu...kalau tak pakai bole bawak maut ke..? adeh soklan tu yang Cik AA sadis dan sedih nak dengar tu...dan mengkala dia dengaq rega benda alah tu mahei nak mamposs..dia kata "No, No, No dont play wit my money" (ala-ala lagu BEP pulak)..Jadi nie kira mission berani mati la nie...huhuhu...konon ye tak kesah...cantik ke idak...

Ye lah kan...dah pulon adjust bahagian dalaman dengan jamu bagai so sekarang bahagian luaran la pulak kan. Tak pe tak pe akan ku miliki juga itu Tabita satu hari nanti.

berbalik kepada pencuci muka nie..ha..nie dah masuk yg kali ke berapa pun tak tau la Cik AA cuba diferen2 produk. Tp Cik AA nie kira bernasib baik la, muka Cik AA tak banyak meragam. Paling murah produk Cik AA pernah pakai sabun susu kambing tu dan yg paling mahal la yg Cik AA pernah pakai produk Amway. Apa apa pon boleh la kot kulit Cik AA nie. Ataupun kulit muka Cik AA nie da tebal...hohoho...

Pencuci muka nie tak le mahal RM 19 jer...tp ada satu yg besh tau pasal produk nie..Bila bilas je rasa berangin je muka. masa mencuci pon ada caranya tau. Mase tengah cuci tukan baca surah al-Fatihah dan semasa bilas pulak selawatlah ke atas nabi sebanyak 3 kali.

waLLahhH...muka kamo akan bersih dan segar bugar....Berseri-seri..? depend la dear...kalau konfiden u will look confident all the time even though with or witout a make-up.

Cariiiowwwuu!!!


KeNaNgAn HaRi iNi aDaLaH uNtUk HaRi eSoK