Missing YoU


Baru sehari je...dah rindu...tak leh tido la...partner tido tak de. Lagi 4 hari lagi. Kalau ade buat dek je ye..kalau dah dok jauh nie rindu lak...Chikgu Zain tak leh tahu nie...nanti kuar lak ayat yang selalu dengar "sayang bini tinggal tinggalkan" adeh lah....betul sangat la tu...

Apa pun Along dah demam n dok usung ke hulu ke hilir kain pelikat ayah dia. Udin pulak sal mandi je nak pakai baju cantik, bubuh gel nak tunggu ayah balik mai ambik dia pi Ke El. Macam macam peel. Nasib baik la yang dua lagi dok kat Taman Sejati ngan Pak long ngan Mak Teh...kalau tak letih jugak nak melayan. Yang kecik nie dok keliling rumah cari ayah dia. Tak tau nak habaq ja kot kata rindu.

Tak teringat nak balik rumah Mak Tok. Kalau dok Aloq Setaq tak le blur camnie sangat. Sian kat Udin ngan Intan. Dok teperap dalam rumah.

Huhuhu...nie baru kursus yang pertama semenjak Chegu Zain naik pangkat. There are more after dis. Halemak...haru betoi la.



KeNaNgAn HaRi iNi aDaLaH uNtUk HaRi eSoK