Sekolah jaangan Malas Tau


hihihi...geli hati pulak. Sekali dapat mengarang macam macam nak tulis.

Tahun nie 4 orang anak Cik AA satu sekolah ngan Cik AA. Maka pada setiap pagi Cik AA ngan Chegu Zain kena uruskan 4 orang budak kecik yang merengek2 nak ayaq panas (sejuk lah konun...). Tapi waktu pagi Cik AA tak uruskan bab ayaq hangat ka, mandikan budak2 kecik berempat tu ka, pakaikan pakaian sekolah depa ka atau sediakan sarapan depa...semua Chegu Zain yang uruskan..

Ha...lepas Chegu Zain kata "okey ibu ayah pi keje dulu na"...waktu tu lah Cik AA ken a bersilat nak uruskan keempat2 budak kecik nie...dari hantar sekolah, makan di sekolah, kelas petang, merengek nak soping di kantin, bergaduh waktu naik kereta, merajuk pasai nak dok depan dalam kereta, hantar Intan payung rumah sitter, makan tengahari, ambik along nagn angah dari kelas KAFA, kerja rumah...uuuuffff macam macam lah...macam Cik AA nie layaknya suri rumah pulak..bukan nak merungut...tapi sejak Chegu Zain dah qoje jauh nie agak keletihan jugak nak urus segala sorang sorang...tu tak bab nak layan baby besar lagi...uuuufff...

nak jugak tulis entri luahan perasaan yang bajet penat bangat...dah tak dak sapa2 lagi yang buat qoje macam Cik AA...INSOF lah Cik AA...takde maknenye....tune balik..IKHLASkan setiap perbuatan....semoga dipermudahkan...
Sorry...anak2 lari topik sikit...okey nie ibu upload gambaq anak2 ibu yang chomel di pagi pertama persekolahan 2013. Semoga menjadi anak2 yang disenangi oleh guru2, disayangi dan semoga menjadi anak2 yang bijak. Ibu tak minta semua anak2 ibu pandai dalam semua matapelajaran...kalau YA itu satu BONUS. Hanya ibu minta anak2menjadi seorang insan yang berguna untuk agama bangsa dan negara. In Sya Allah.







KeNaNgAn HaRi iNi aDaLaH uNtUk HaRi eSoK