D'folia for ladies


Asslamualaikum....
Something to share with you all , ladies...ini bukan untuk tujuan promosi ye...tak untung ape2 pon tau...

Sekarang aku mengamalkan mengambil jamu ST iaitu D'folia. Memang berkesan untuk masalah dalaman wanita.
Testimoni pertama yg aku percaya iaitu mak aku sendiri. Lepas seminggu dia amik jamu nie, tumit dia dah tak berapa sakit lagi. Kalau tak hanya dia je la yg tau kan. Kalau mak aku kata sakit tu memang sakit la. Pasai dia seorang yang tahan sakit. Sakit bahagian tumit ialah salah satu tanda bahagian rahim tidak sihat disamping rasa lesu, hilang seri muka, lemah tenaga batin dan berat badan naik mendadak.

Jadi aku pun cuba la makan jamu ni. Aku jenis yg suka makan jamu. Macam macam jenis jamu yang aku makan. Bidadari lah, Jamu Mak Dara lah, Orang Kampung lah, Puteri ayu lah...dan macam macam lagi...

Pengambilan jamu bukan bertujuan untuk hubungan intim semata-mata. Ramai wanita beranggapan makan jamu untuk menambat hati suami sahaja. Nak lebih grip la, ketat la...memang penting tapi kepentingannya jatuh ditangga yg kedua atau ketiga sahaja. jangan la terpengaruh sangat ye yang..... Tetapi satu pekara yg paling penting ialah... untuk kesihatan tubuh badan kita sendiri dari dalama. Dan apabila dalaman sihat maka luaran secara langsung akan terserlah juga.

So ladies out there...dah kawin ke belum...jom kita berjamu....wallah.....

KeNaNgAn HaRi iNi aDaLaH uNtUk HaRi eSoK